Pages

Banner 468

Prince Hisen Hyseini leter te haupr Unikkatilit ku i ben nje oferte zyrtare...zbuloje se cka?

 
...( Tingujt e Jetes )...

Prince Hisen Hyseini leter te haupr Unikkatilit ku i ben nje oferte zyrtare...zbuloje se cka?


Letër e hapur Drejtuar Viktor Palokaj (Unikkatilit) Siq ndëgjova koka qu Zefi (Unikkatili) prej vorrit, se i paska mbet shpija pa idare e po vjen ne kosove mi bo do lekë. Sa per mos me qu punen ma larg (e mos me prit prap 10 vjet deri sat i mledh zefi bolet e vogla sa morri e me ardh prap ne vendlinjde, pasi qe e dim, qe Zefi qe 10 vjet te plota nuk kishte guxim me shkel tokë shqiptare / dhe te gjithe e din per qfar arsye ai 10 vite nuk kishte guxim ta shkel token e kosoves) dua tja ofroj Viktor Palokaj ni ofert te cilën nëse është burr i vërtet do ta pranoj pa rreh qërrpik. Une Prince Double H te ofroj kete ofert: Vetem UNE dhe TI. Prince Double H vs. Unikkatil Face 2 Face. Ballë per Ballë. Streetfight. Ndaq me rregulla. Ndaq pa rregulla. Deri në Knock Out (K. O.). Me gjith qef edhe deri në vdekje. Live / Drejtperdrejt në LiveStream. Ndaq e bojm Dyluftim ne Kafaz Ndaq dyluftim ne Ring Ndaq midis Prishtine Ndaq edhe te qafa E ndaq e bojm edhe dikun midis ledines. Ska problem. Veq a ki both? Transmetimi drejtperdrejt do të bëhet në të gjitha shtetet e botës përmes Internetit. Qe njeher e pergjithmon ta vertetojm se kush osht Burr e kush osht vetem femer qe mshefet mbas fjalve te veta. Kjo osht shansa jote e fundit, qe ti deshmosh femijve tu, fansave tu, familjen tende dhe te gjithve qe nuk je frigacak, por edhe ti deshmosh vetes, qe nuk je vetem storyteller e dhifq i lodht po qe je burr.
Une jam i gatshem te vdes per pricipet e mia. Une jam i gatshem te vdes per fjalt e mia. Pytja osht se a ki both TI a jo? Une e di qe ky mesazh dhe kjo ofert te arrin ty, permes Facebook, Myspace dhe sidomos permes youtube. Bonu burr e prano oferten e mos fillo me lyp rrena sikur ather ne rastin e koncertit e Zvicrres ku ti dhe djali i axhit tend keni pas ofert nga une dhe skeni pas both me dal face 2 face. Sot eshte data 27.06.2012 (domethan 19 dite para Koncertit tend). E pash at pidhin e powwow ne konferencen e shtypit qe folke sikur mi pas 2 kara perniher ne goje. U shihke qe ai pidhi kish frik qe mos po ndodh naj incident ne koncert, sidomos masi qe u munojke me ta siguru sigurin. Mos u bo edhe ti pidh mu mshef mas securitis e policis e as mas ambasades se amerikes. (Kjo osht deshmija qe frika jote tka hi deri ne fije te flokut.) Ne krahasim me ty une kur vi ne kosove dal shetis me dur ne gjepa ne qdo qytet e skom nevoj as per siguri, as per polici as per ambasaden gjermane. E a din pse skom nevoj per to? Sepse une jom burr. Edhe e vetmja siguri per te cilen ka nevoj burri, ajo osht zemra e tij. Une jom ai qe i mban fjalt e veta. A je ti ai qe i mban fjalt e veta? Ma jep mu këtë shans qe ta qi ata nanë para se me ta qi dikush tjetër e um mbet zhig me ta qkërdhy farefisin. Pytja osht a ki both? Edhe Millosheviqi ish ardh ne Kosove me ja jep sigurin e plot, po osht pytja se a kish pas both me ardh pa siguri. Pytja osht, qe a ki ti both e bole me dal face 2 face? Pres përgjegjje publike deri me 07.07.2012. Mospergjegjja e ofertes tregon vetem burrnin tënde dhe frikën ndaj meje. A je burr a po vetem një femër? Kjo osht pytja që do të percjell deri në ate ditën kur të mbulon dheu i zi, nëse nuk e pranon ofertën. A je burr? Apo vetem nje femer, qe nuk kam a shum vleft se nje kurv hungareze? Qka do ti pergjegjjesh neser femijve tu? Pres përgjegjje publike deri me 07.07.2012. I vetmi. I vërteti. Prince Double H King of Rap Hysen Hyseni Esselamu Alejkum motra e vllazni, ju lutem ta shperndani kete mesazh, qe neser mos te kete rrena prej Viktorit dhe TBA qe nuk e kann marr mesazhin. A ju fansa te Viktorit, une do tjau deshmoj (qysh jau kom deshmi qe 10 vite) jeni tu e adhuru ni pidh mashkull.